Polityka Jakości
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy jest wojewódzką samorządową osobą prawną nadzorowaną przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Naszą misją jest:
poprawa bezpieczeństwa wszystkich użytkowników dróg publicznych
Cel ten chcemy realizować poprzez ustawiczną poprawę naszych usług:
– organizowania egzaminów państwowych uprawniających do kierowania pojazdami,
– szkolenia kierowców,
– szkolenia egzaminatorów i kandydatów na egzaminatorów
– innych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa ruchu
– budowanie pozytywnego wizerunku WORD w Bydgoszczy
Chcemy być postrzegani jako zespół ludzi praworządnych, bezstronnych, kompetentnych, uczciwych, pomocnych i tolerancyjnych.
Nasze działania nakierowane są na poprawę jakości świadczonych usług w szczególności poprzez:
– wypracowywanie profesjonalnego podejścia pracowników do klientów nacechowanego poszanowaniem ich praw i godności dokładając starań w celu wzrostu zaufania do administracji publicznej i poprawy zadowolenia ze świadczonych usług,
– zabezpieczenie właściwej infrastruktury, sprzętu oraz zasobów ludzkich do jak najlepszego wykonywania misji Ośrodka.
Będziemy ulepszać mechanizmy identyfikacji i unikania zagrożeń korupcyjnych, aby sprostać naszym zobowiązaniom, oczekiwaniom społecznym oraz strategii państwa w tym zakresie.
Wobec wszelkich zachowań nieetycznych, które złamią nasze standardy podejmiemy bezzwłocznie właściwe działania wewnętrzne (dyscyplinarne – zgodnie z Kodeksem Pracy) i zewnętrzne (karne – zgodnie z Kodeksem Karnym).
Stoimy na stanowisku, że każdorazowa reakcja na działania nieetyczne jest wyrazem odpowiedzialności i odwagi.
W swoich działaniach pragniemy kierować się zasadami przyjętego przez nas Kodeksu Etyki.
Deklarujemy ciągłe doskonalenie swojego systemu zarządzania w oparciu o spełnienie wymagań normy ISO 9001, wymagań ustawowych i przepisów oraz wdrożonego Systemu Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym.
Bydgoszcz, 28.05.2021r
edycja 5.2